Όροι Κρατήσεων και Πολιτική Ακυρώσεων

Αυτό το έγγραφο περιγράφει τους όρους ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ μεταξύ O Aeginetes.gr («Η Εταιρεία»), και («Ο Πελάτης»):

1: 1: Επιβεβαίωση Υπηρεσίων
Δεν γίνονται πραγματοποιούνται προκρατήσεις μέχρι η Εταιρεία να στείλει στον Πελάτη την τελική επιβεβαίωση της κράτησής σας, στις συγκεκριμένες ημερομηνίες, αναφέροντας την τελική τιμή και τις παρεχόμενες υπηρεσίες.
Για να εξασφαλιστεί η κράτηση, η Εταιρεία απαιτεί από τον Πελάτη απόδειξη πληρωμής, πλήρη κατάθεση για ημερήσιες δραστηριότητες και 50% του συνολικού κόστους του ταξιδιού για πολυήμερες ξεναγήσεις.
Το υπόλοιπο 50% θα διευθετηθεί αναλόγως μετά από αμοιβαία επικοινωνία μεταξύ της Εταιρείας και του Πελάτη.
The Company shall send the client a “trip confirmation” email after the “full payment reception” has been received by the Company.

2: Κρατήσεις – Καταθέσεις – Ακυρώσεις
Για να είναι έγκυρη οποιαδήποτε κράτηση, πρέπει να έχει ληφθεί η σχετική επιβεβαίωση και να συνοδεύεται από κατάθεση ή πλήρη πληρωμή της τιμής συμμετοχής. Η πληρωμή της κατάθεσης ή της πλήρους πληρωμής, είτε μέσω τραπεζικής μεταφοράς στον τραπεζικό λογαριασμό της «Εταιρείας» είτε με πιστωτική κάρτα ή Iris Payments ή μετρητά, συνεπάγεται αυτόματα ότι ο καταθέτης είναι πλήρως ενημερωμένος για το πρόγραμμα και αποδέχεται τους γενικούς όρους συμμετοχής.

Σε περίπτωση ακύρωσης, ισχύουν τα εξής:
Α) Ημερήσιες Δραστηριότητες:
– Έως 20 ημέρες ή περισσότερες πριν από τη δραστηριότητα, η Εταιρεία επιστρέφει το πλήρες ποσό.

– Από 20 έως 7 ημέρες πριν από τη δραστηριότητα, η Εταιρεία διατηρεί το 25% του ποσού που έχει καταβληθεί (προκαταβολή ή πλήρης πληρωμή).

- Μεταξύ 7 και 5 ημερών πριν από τη δραστηριότητα, η Εταιρεία επιστρέφει το 50% του ποσού που καταβλήθηκε (κατάθεση ή πλήρης πληρωμή).

- Μεταξύ 5 και 0 ημερών πριν από τη δραστηριότητα, η Εταιρεία διατηρεί το πλήρες ποσό που καταβλήθηκε.                           

- Στην περίπτωση μεγάλων γκρουπ, ενδέχεται να ισχύουν διαφορετικοί όροι που θα αναφέρονται πλήρως στην επιβεβαίωση.

Β) Πολυήμερες Υπηρεσίες - Εκδρομές:
- Ακύρωση έως και 60 ημέρες πριν από την εκδρομή: η Εταιρεία θα επιστρέψει το ποσό που καταβλήθηκε, μείον το 50% της κατάθεσης για την κάλυψη των εξόδων διαχείρισης και ακύρωσης οποιασδήποτε άλλης υπηρεσίας.

- Ακύρωση 60-45 ημέρες πριν από το ταξίδι ή τις υπηρεσίες: η Εταιρεία διατηρεί το 100% της κατάθεσης.

- Ακύρωση 45-30 ημέρες πριν από την εκδρομή ή τις υπηρεσίες: η Εταιρεία διατηρεί το 30% του ποσού που καταβλήθηκε.

- Ακύρωση 30-7 ημέρες πριν από το ταξίδι ή τις υπηρεσίες: η Εταιρεία διατηρεί το 50% του ποσού που καταβλήθηκε.

- Ακύρωση 7-0 ημέρες πριν από το ταξίδι ή την υπηρεσία: η Εταιρεία διατηρεί το πλήρες ποσό που καταβλήθηκε.

Σε περίπτωση μη εμφάνισης του πελάτη, η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να κρατήσει το πλήρες ποσό που καταβλήθηκε. Αν ακυρώσετε, πρέπει να πληρώσετε οποιαδήποτε ασφάλιστρα και τέλη τροποποίησης που προέκυψαν πριν από την ακύρωση, καθώς και οποιεσδήποτε καταθέσεις που καταβλήθηκαν για προκρατημένες εκδρομές ή υπηρεσίες.

- Εξαίρεση: Η ακύρωση ορισμένων κρατήσεων μεταφοράς, συνήθως προγραμματισμένων αεροπορικών εισιτηρίων και εισιτηρίων πλοίων, μπορεί να οδηγήσει σε χρεώσεις ακύρωσης έως και 100%, ανεξαρτήτως της περιόδου ειδοποίησης που μας δόθηκε. Διατηρούμε το δικαίωμα να μεταφέρουμε αυτές τις χρεώσεις που θα ισχύουν για το μέρος της μεταφοράς των διακοπών σας και οι χρεώσεις ακύρωσης σύμφωνα με τους παραπάνω όρους θα ισχύουν για τα άλλα στοιχεία των διακοπών σας (π.χ. διαμονή, δραστηριότητες, τυχόν πρόσθετες υπηρεσίες).

3: 3: Κατά την διάρκεια των υπηρεσιών ή του ταξιδίου
Ο Πελάτης συμφωνεί να αποδέχεται το δικαίωμα και τις αποφάσεις των υπαλλήλων, των αρχηγών εκδρομών και των αντιπροσώπων της Εταιρείας κατά τη διάρκεια του ταξιδιού με την Εταιρεία. Εάν, κατά τη γνώμη αυτών των ατόμων, η υγεία ή η συμπεριφορά ενός συμμετέχοντα οποιαδήποτε στιγμή πριν ή μετά την αναχώρηση φαίνεται πιθανό να θέσει σε κίνδυνο την ασφαλή, άνετη ή ομαλή πορεία ενός ταξιδιού/προγράμματος, ο συμμετέχων μπορεί να αποκλειστεί από όλο ή μέρος του ταξιδιού/προγράμματος χωρίς επιστροφή χρημάτων ή αποζημίωση. Σε περίπτωση προβλήματος υγείας/ιατρικού προβλήματος, η Εταιρεία μπορεί να κάνει τις κατάλληλες κινήσεις και να ανακτήσει το κόστος από τον συμμετέχοντα. Εάν ένας συμμετέχων διαπράξει παράνομη πράξη, ο συμμετέχων μπορεί να αποκλειστεί από το ταξίδι/πρόγραμμα και η Εταιρεία θα πάψει να έχει ευθύνη προς/για αυτόν.
Αλλαγή διαδρομής. Η διαδρομή υπόκειται σε αλλαγές κατά την κρίση του αρχηγού της εκδρομής, για λόγους ασφαλείας. Ο αρχηγός της εκδρομής μπορεί να προτείνει εναλλακτικό δρομολόγιο ή δραστηριότητες από αυτές που αναφέρονται στο πρόγραμμα για να επιλέξει η ομάδα. Όπου ισχύουν τα δρομολόγια των πλοίων, το πρόγραμμα μπορεί να αλλάξει λόγω καιρικών συνθηκών και/ή τελευταίων αλλαγών από την εταιρεία πλοίων.

4: 4: Αλλαγές στο πρόγραμμα εκδρομής από την εταιρεία.
Προς το συμφέρον των πελατών μας, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αλλάξει ή να ακυρώσει το ταξίδι, λόγω καιρικών συνθηκών, λόγων ασφαλείας, χαμηλού φυσικού επιπέδου κατάστασης, χαμηλής συμμετοχής (εάν απαιτείται ελάχιστο επίπεδο συμμετοχής για την πραγματοποίηση του προγράμματος) ή οποιουδήποτε άλλου παράγοντα πέρα από τον έλεγχό μας - ανωτέρα βία (φυσικές καταστροφές, δυσμενείς καιρικές συνθήκες, απεργίες κ.λπ.). Τέτοιες αλλαγές θα είναι πάντα κατά την κρίση του αρχηγού της ομάδας της εταιρείας και της Εταιρείας.
Ο Πελάτης θα πληρώσει τα επιπλέον κόστη που απαιτούνται επιτόπου για τη δημιουργία του εναλλακτικού ταξιδιού ή υπηρεσιών.

5: 5: Αλλαγές από τον Πελάτη – Συμμετέχοντες
Οποιαδήποτε ξαφνική ή μη δικαιολογημένη αλλαγή (ημερομηνία, προορισμός, αριθμός συμμετεχόντων κ.λπ.) θεωρείται ακύρωση και συμμορφώνεται με τους όρους της παραγράφου 2

6: 6: Επιπλέον έξοδα
Όλα τα επιπλέον έξοδα πρέπει να πληρώνονται επιτόπου από τον Πελάτη. Αυτά είναι έξοδα που ζητούνται από τον Πελάτη κατά τη διάρκεια/μετά το πρόγραμμα και δεν είχαν ζητηθεί αρχικά (όπως παράπλευρες εκδρομές, επιπλέον μεταφορές, επιπλέον διανυκτερεύσεις κ.λπ.).

7: 7: Κρατήσεις της τελευταίας στιγμής.
Σε περίπτωση που ο Πελάτης έχει αίτημα για κράτηση της τελευταίας στιγμής, η Εταιρεία θα ενημερώσει για τη διαθεσιμότητα και θα ζητήσει από τον Πελάτη να πληρώσει τα έξοδα των επιπλέον συμμετεχόντων πριν από την έναρξη της εκδρομής με ξεχωριστό τιμολόγιο, σε περίπτωση που το προηγούμενο τιμολόγιο για το ταξίδι έχει ήδη πληρωθεί.

8: 8: Παράπονα – Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων.
Σε περίπτωση που ένας συμμετέχων απαιτεί επιστροφή χρημάτων μετά το τέλος της εκδρομής, πρέπει να δηλώσει το αίτημά του γραπτώς, το αργότερο 5 εργάσιμες ημέρες μετά το τέλος της εκδρομής. Η Εταιρεία θα εξετάσει το αίτημα και θα απαντήσει εντός 10 εργάσιμων ημερών, αφού εξετάσει προσεκτικά τις απαιτήσεις και τα γεγονότα που συνέβησαν κατά την διάρκεια των υπηρεσιών/εκδρομής.
Η Εταιρεία δεν θα παρέχει καμία επιστροφή χρημάτων στον Πελάτη εκτός εάν έχει ακολουθηθεί η παραπάνω διαδικασία. Δεν θα δοθεί καμία επιστροφή χρημάτων για οποιεσδήποτε αχρησιμοποίητες υπηρεσίες.

9: 9: Ευθύνες – Αποποίηση Ευθυνών
Οι εκδρομές και οι δραστηριότητες (κυρίως υπαίθριες) που διοργανώνει η Εταιρεία είναι κατάλληλες για το μεγαλύτερο μέρος του γενικού κοινού. Οι συμμετέχοντες χρειάζονται ένα βασικό επίπεδο φυσικής κατάστασης (εκτός αν το πρόγραμμα αναφέρει άλλο επίπεδο φυσικής κατάστασης), ομαδικό πνεύμα και την ικανότητα να ακολουθούν οδηγίες. Ωστόσο, παρά όλες τις προσπάθειές μας να διατηρήσουμε υψηλό επίπεδο ασφάλειας, υπάρχει πάντα ένα στοιχείο κινδύνου προσωπικού τραυματισμού ή ακόμα και θανάτου, δεδομένης της φύσης των υπαίθριων δραστηριοτήτων και ο Πελάτης με την αγορά της εκδρομής αναγνωρίζει και αποδέχεται αυτόν τον κίνδυνο. Η ευθύνη της Εταιρείας περιορίζεται στο να διασφαλίσει ότι παρέχεται όλος ο απαραίτητος εξοπλισμός και οι έμπειροι οδηγοί για την εκδρομή και ότι επιλέγονται οι ασφαλέστερες διαδρομές.
Συνιστούμε στον Πελάτη να ενημερώσει όλους τους συμμετέχοντες πριν από τη συμμετοχή σε ένα πρόγραμμα να καλυφθούν από προσωπική ασφάλιση ατυχήματος, η οποία πρέπει να περιλαμβάνει επαρκή κάλυψη για ιατρικά έξοδα και κόστος επαναπατρισμού, συμπεριλαμβανομένης της διάσωσης με ελικόπτερο και αεροασθενοφόρου.
Τέλος, σας ενημερώνουμε ότι σε περίπτωση ατυχήματος κατά τη διάρκεια των δραστηριοτήτων, οι συμμετέχοντες μπορεί να κληθούν ως μάρτυρες του περιστατικού και τα προσωπικά τους δεδομένα μπορεί να χρησιμοποιηθούν ενώπιον του Δικαστηρίου για τη δήλωσή τους. Η νομική βάση για αυτήν την επεξεργασία είναι η επιδίωξη των νόμιμων συμφερόντων της εταιρείας, όπως το δικαίωμα στη νομική προστασία.

10: Alterations and cancellation of the Private Agreement
Αυτή η Ιδιωτική Συμφωνία αποτελεί την πλήρη συμφωνία μεταξύ των μερών και υπερισχύει οποιασδήποτε προηγούμενης γραπτής ή προφορικής επικοινωνίας. Καμία τροποποίηση δεν είναι δεσμευτική εκτός αν αναφέρεται γραπτώς και υπογράφεται από τα δύο μέρη (ή επιβεβαιώνεται μέσω ανταλλαγής e-mail ή φαξ).

11: 11: Φωτογραφίες και Βίντεο
Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, οι συμμετέχοντες φωτογραφίζονται και βιντεοσκοπούνται. Όλο το υλικό χρησιμοποιείται από τον Aeginetes.gr για τις προωθητικές της δραστηριότητες (φυλλάδια, ιστοσελίδα, διαφημίσεις κ.λπ.). Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να εμφανιστείτε στο προωθητικό μας υλικό, θα πρέπει να μας στείλετε γραπτή δήλωση σύμφωνα με την Οδηγία (ΕΕ) 2015/2302, βάσει του Προεδρικού Διατάγματος 7/2018.

12: 12: Γενικοί Όροι Συμμετοχής σε Προγράμματα Υπαίθριων Δραστηριοτήτων στην Ελλάδα
Οι δραστηριότητες του «Aeginetes.gr» παρέχονται κάτω από το εμπορικό σήμα Aeginetes.gr και είναι προσβάσιμες σε όλους. Οποιοσδήποτε μπορεί να πάρει μέρος σε αυτές, με μόνη προϋπόθεση την ψυχική και σωματική υγεία, τη διάθεση για συνεργασία με τους άλλους συμμετέχοντες και την τήρηση των οδηγιών και εντολών των στελεχών της Εταιρίας. Παρά την τήρηση αυστηρών κανόνων ασφαλείας, τη χρήση του αρτιότερου εξοπλισμού και την επιλογή των ασφαλέστερων διαδρομών, οι δραστηριότητες στη φύση περιέχουν τον κίνδυνο ατυχήματος ή και θανάτου και η συμμετοχή σε αυτές προϋποθέτει την επίγνωση και αποδοχή του κινδύνου αυτού. Η «Εταιρία» έχει την υποχρέωση να παρέχει τον πιο άρτιο και ασφαλή εξοπλισμό, έμπειρους και εκπαιδευμένους συνοδούς-οδηγούς-εκπαιδευτές που τηρούν τους κανόνες ασφαλείας τους οποίους έχει ορίσει η «Εταιρία» και η ευθύνη της περιορίζεται μόνο σε αυτά.

Scroll to Top